Standpunt.nl: Wilders verrijkt politieke debat

Bart Meerdink bart.meerdink at GMAIL.COM
Fri Mar 9 14:44:25 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Ik eerder,
>
>  Opmerkelijk: de gast was het daarmee eens.

Heb Jeltje niet gevolgd, maar het is goed als ook de meer xenofobe
ideeën onderwerp van discussie zijn. Er zijn gewoon veel mensen voor wie
een gedegen discussie verhelderend kan zijn, aan beide zijden van het
politieke spectrum. Anders verval je weer in de fout van de politieke
correctheid, het niet eens nodig achten om goed te motiveren waarom je
vindt dat bepaalde ideeën niet zouden 'kunnen'.

Bart