Dubbele nationaliteit: Khadija Arib werkt inderdaad voor Marokko

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue Mar 6 14:41:40 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 3/6/07, Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at combidom.com> wrote:
>  Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>
>  Neen, dat is onjuist...

Hoezo? Dat blijkt toch uit dat artikel, of heeft Elsevier dit zelf verzonnen?

>  Ik plaatste mijn eerste stukkie op 3/3/2007 om 12:59, jij refereert aan
>  een stuk van 3/3/2007 om 17:40,

Ik reageerde op een 'stukkie' van jou op Mar 5, 2007 10:38 PM, waarin
je schreef:

> [Ik heb hierover niets van Wilders gehoord - alleen van de PvdA]

Zie het Elsevier artikel.

Weer terug naar jouw laatste reactie:

>  Ik heb even gekeken naar de eerste berichtgeving over dit onderwerp. Dat
>  blijkt Argos, het onderzoeksprogramma van de VPRO-radio (op 28/2/2007) te
>  zijn geweest en *niet* de PVV,

Dat heb ik ook nooit beweerd, dat het van Wilders vandaan kwam. Ik
reageerde op jouw interpretatie van dit probleem (en dan vooral de
context van redeneren). Je volgde en volgt de lijn van Wilders. Ik
herhaal: Waarom?

>  Neemt niet weg dat er enorme verwarring is over waar het nu eigenlijk echt
>  om gaat. Getuige de Google-link hierboven is de PvdA in grote verlegenheid
>  gebracht...

Het gaat mij niet primair om de PvdA, maar om de bevooroordeelde blik
op 'anderen' en dan vooral wat betreft de veronderstelde koppelingen
tussen nationaliteit, loyaliteit en identiteit. In sequentie en
bronnen van berichtgeving ben ik verder niet geinteresseerd.

Groeten,
Mark Giebels