Gaan we voor een Erik-loze lijst ?

Tue Mar 6 11:12:22 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM>,
>Verder vind ik Erik meestal erg leuk als ie op jou (Marc-A) reageert ;-)

 Tja, dat zie ik zelf dus niet...

 Het treiteren van mensen is per definitie niet leuk. Nota bene D66 zelf
 kapte met deze lijst omdat een gefrustreerde Erik, die kennelijk niets
 zinnigs te doen heeft, in het wilde weg mensen zit te sarren... desnoods
 tot in de rechtzaal aan toe, desnoods totdat de dood erop volgt - zoals
 in z'n eigen familie. Zoiets is ronduit pathologisch.

>Maar Hein, als iedereen alle onzin of kleine onwaarheden of verdraaide
>citaten of bijna-waarheden zou moeten weerspreken, dan werden we allemaal
>gek. Af en toe tot tien tellen zou je sieren - en dat geldt ook voor Erik.

 Op een pathologie zijn de normale omgangsregels niet langer van toepassing
 - dat bestempelt iets nu juist als een pahologie.

 Erik heeft zichzelf buiten welke regel dan ook geplaatst. Erik, nota bene
 iemand die niets met D66 heeft, is doelbewust bezig om deze discussielijst
 van D66 om zeep te helpen. Dat doet hij door iedereen weg te treiteren met
 psychopatische aanvallen op mensen die hij in 't geheel niet kent. Dat
 deze discussielijst kapot gaat, interesseert hem geen zier - hij meldt
 zich gewoon ergens anders (inmiddels ook bij GroenLinks en de PvdA, en
 daar treft men Hein toch echt niet aan - en doet daar *precies hetzelfde*
 als hier; hij gebruikt zelfs dezelfde woorden).

 Dat Erik het altijd heeft over dat 'pilletje', spreekt boekdelen. Dat is
 niet literair, zoals jij meent, dat betreft een pathologische projectie.

 Ik ben van mening dat deze discussielijst van D66 domweg weer een eigen
 webpagina op de site van D66 behoort te krijgen. Maar met dezelfde psy-
 chopaat in ons midden die voor verwijdering van die website zorgde, lukt
 dat natuurlijk nooit.

 Bertus, net als bij AHA onderschat jij het probleem volledig.