Dubbele nationaliteit: Khadija Arib werkt inderdaad voor Marokko

Tue Mar 6 08:14:27 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM>,
>Lees ik net op Elsevier een artikel van Zaterdag:
>'Wilders: Kamerlid moet uit adviesraad Marokko'
>Uiteraard is hij hierop gesprongen...

 Neen, dat is onjuist...

 Ik plaatste mijn eerste stukkie op 3/3/2007 om 12:59, jij refereert aan
 een stuk van 3/3/2007 om 17:40,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0703&L=d66&P=R6797
    http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artikel/asp/artnr/141824/zoeken/ja/index.html

 Ik heb even gekeken naar de eerste berichtgeving over dit onderwerp. Dat
 blijkt Argos, het onderzoeksprogramma van de VPRO-radio (op 28/2/2007) te
 zijn geweest en *niet* de PVV,
    http://www.ochtenden.nl/afleveringen/32022385/
 De VPRO mag dan niet meer zijn wat hij geweest is (ik ben trouwens zelf
 VPRO-lid), maar de bron is wel degelijk onverdacht.

 Zie ook,
    http://news.google.nl/news?scoring=d&num=100&ie=UTF-8&q=arib&btnG=Nieuws+zoeken
    http://www.nieuwsfilter.nl/www/search/?search_lang=NL&searchterm=arib
 Wilders zei zelfs pas wat nadat ikzelf iets gezegd had (ik keek gewoon of
 het waar was - ja dus).

 Je hebt dus ongelijk...

 Neemt niet weg dat er enorme verwarring is over waar het nu eigenlijk echt
 om gaat. Getuige de Google-link hierboven is de PvdA in grote verlegenheid
 gebracht...