Dubbele nationaliteit: Khadija Arib werkt inderdaad voor Marokko

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Mon Mar 5 22:54:56 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 3/5/07, Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at combidom.com> wrote:
>  Ze was net op de TV - maar die deed ik dus te laat aan omdat ik hier
>  mijn zegje deed. Die laatste minuut die ik weer wel zag (ze wilde haar
>  paspoort behouden want dan kon ze vluchten als Wilders bij ons aan de
>  macht zou komen) beloofde weinig goeds.

Vind ik een goede, want praktische, reden. Ik ben ook blij dat mijn
dochters ten alle tijden met hun Amerikaanse paspoort in de VS terecht
kunnen.... Ik ben vaak optimistisch, maar over de mogelijke
ontsporingen in Europa door vreemdelingenhaat bepaald niet.

 Maar goed, ik heb de quintessens
>  waarschijnlijk gemist...

Ik denk het niet.

Groeten,