Senaatsfractie PvdA: Geen Iraq-enquete

Mon Mar 5 18:38:29 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder, richting Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM>,
>De Hoop Scheffer verklaarde in het parlement dat de regering (Balk-II)
>naast de informatie van 'de bondgenoten' ook over *eigen informatie*
>beschikte.

 Thomas von der Dunk beweert,
 http://www.planet.nl/planet/show/id=420501/contentid=818207/sc=ebe738
>(...) Balkenende [bracht] de NAVO-promotie van De Hoop Scheffer in de
>gevarenzone bracht. Want dat de politieke steun van Den Haag voor
>'Irak' daarvoor in Washington een voorwaarde was, is in Brussel een
>publiek geheim.

Neemt men de twee samen - dan loog De Hoop Scheffer in de Kamer louter
omdat hij dan naar de NATO kon...

Het gaat niet om Balkenende, het gaat om De Hoop Scheffer.