D66-lijst

Mon Mar 5 11:40:15 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dan zijn we het eens zover medewerkers de mogelijkheid een deel van hun
taken bij voorkeur uit te voeren niet als recht claimen om omgekeerd in
geen geval dat andere deel zonodig uit te hoven voeren.
Het is aan de beambte zelf te bezien wat het zwaarst weegt:
afzien van het hele takenpakket of zonodig het bezwaarde deel ook eens
uitvoeren.

Fritz van Rikxoort