D66-lijst

Mon Mar 5 01:21:44 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Ze kunnen trouwambtenaar blijven,
maar niet met het recht te discrimineren.
Ze doen hun voorkeurswerk ALS de dienst het toestaat.
En soms niet hun voorkeurswerk als DE DIENST HET EIST.
Dat geldt voor zoveel ambtenaren,
ook die rotter werk doen dan trouwen.

Als hun geweten dat recht te discrimineren vereist doen ze afstand van
die taak. Ambtenaren discrimineren immers niet.

Fritz van Rikxoort