over een hysterische pias die boos is weggelopen

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Mon Mar 5 01:18:17 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein ook niet, die wilde slechts wat op laagwater gevonden spijkers
vastzetten. :)
Wel weer een verkeerde suggestie wekken  he!

>  Nee, jullie stalkten en schreeuwden en intimideerden. Kleinigheidje,
>  nietwaar.

>  Hagens plaatste kinderporno op de db.nl-lijst, dat is futiliteitje,
>  nietwaar. (Jaja, hij wilde wat "bewijzen").

Het versturen van kinderporno materiaal .... Dat  was, het begin van het
einde van DB.NL, zo staat mij bij. De geloofwaardigheid (reputatie
mogelijk ook) van (deelnemers) een respectabele groep mensen die zich
bezig hielden met de ontwikkelingen binnen en buiten ICT stond daardoor
op het spel. Niemand wenste daarmee geassocieerd te worden. Punt! Het
hing als een zwaard over de hoofden van de welwillende deelnemers en
niet bespreekbaar bovendien.

>  Of het gebruiken van
>  andermans email adres, ik denk dat Henk op deze lijst zich dat ook
>  nog kan herinneren: het gebruiken van andermans gekraakte emailadres
>  om idiote en beledigende bijdragen te leveren. Zijn (en uw) wangedrag
>  was ten hemel schreiend.

Yep ! Het overkwam verschillende mensen op die lijst.
Vooraf aangekondigd en al !! Een volstrekt gebrek aan
enig inlevingsvermogen ... volkomen respectloos !!

De ´heren´ hadden toch een vereniging?
Of is die bij gebrek aan leden ....?

Henk Elegeert