over een hysterische pias die boos is weggelopen

Mon Mar 5 00:11:14 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 4-mrt-2007, at 23:52, Hein van Meeteren wrote:

> Wie vraagt dit? Maar wie dit vraagt is gek.

Oja, wat schreef je enkele dagen geleden ook weer?
Iemand die het niet met je eens is voor gek verklaren, dat waren
Sovjetmethoden.
Toch? En kijk, nu doe je het zelf.

> Want ik ben niet boos weggeleopen bij De Groenen.

Nee hoor.
De kalk viel van het plafond, maar Hein was helemaal niet boos.
Hein was verdrietig.

> Ik heb jaren achter de sxchermen adviezen gegeven, bijvoorbeeld aan
> de raadsfractie in Amsterdam.

Met enorm resultaat, begrijp ik.

> Ook bij D66 ben ik niet weggelopen, ik heb in 2004 mijn
> lidmaatschap tijdelijk opgezegd

Het was een citaatje uit 1999.

> om dezelfde reden waarom nu Alexander Pechtold om openheid Over
> Irak vraagt, geïnspireerd door een mede door mij opgerichte
> burgerwbeweging die meer dan 15000 adhesanten heeft.

En weten die adhesanten al dat jij mij met lichamelijk geweld hebt
bedreigd
en dat je smaad en/of laster jegens mij pleegt?

> Ik geloof dat dit één van Janmaatse / Wilderiaanse uitspraken van
> hagens was, is het niet? Lekkere jongen.

Nee, je bent abuis.
Typisch Hein: immer inhakken op Muijz of Chefren.

> Nee, jullie stalkten en schreeuwden en intimideerden.
> Kleinigheidje, nietwaar.

Schreeuwen en intimideren doen wij nooit, en gestalkt worden we door
jou - zelfs op Emerce, bijna vier jaar na dato.

> Hagens plaatste kinderporno op de db.nl-lijst, dat is futiliteitje,
> nietwaar.

Dat heeft hij 1 keer gedaan (1 plaatje), omdat door Felipe Rodriquez
werd
ontkend dat op de server van XS4ALL kinderporno stond.
Het was misschien geen fijne methode, maar sindsdien hield XS4ALL de
servers vrij van kinderporno en dat goede voorbeeld is door de andere
Nederlandse providers gevolgd. Dat ene plaatje heeft dus meer aan het
bestrijden van kinderprono bijgedragen dan jarenlang gezwatel van de
Heino's en de Henkies.

Ik heb dit overigens al eens vaker uitgelegd. Telkens weer beschuldig je
Hagens van hetzelfde. En waarom?
Kennelijk omdat je daar een duivels genoegen aan beleeft.

En maar tetteren over 'gevoel voor beschaving, menselijkheid en
finesse'.

> Of het gebruiken van andermans email adres, ik denk dat Henk op
> deze lijst zich dat ook nog kan herinneren: het gebruiken van
> andermans gekraakte emailadres om idiote en beledigende bijdragen
> te leveren. Zijn (en uw) wangedrag was ten hemel schreiend.

Niet zo schijnheilig alsjeblieft.
Zowel op de DB.NL-lijst als op deze lijst als op Wikipeida heb jij
bijdragen
onder een andere naam gepost. (sokpop)

Maar goed, we dwalen af.
Jij hebt je donateurs uitgemaakt voor NSB-ers.
En maar tetteren over 'gevoel voor beschaving, menselijkheid en
finesse'.

> Nee, dat gebeurde na úw persoonlijke aanvallen op mij,

Iedereen kan nalezen dat ik daar kalm al je gelieg en getier heb
weerlegd.
En vervolgens is het forum gesloten.
En je kunt toch niet ontkennen dat je daar bijna vier jaar na dato
Chefren
bent gevolgd, en dat je daar ook weer als een dolle tekeer ging.
Je bent domweg een stalker, Hein van Meeteren.

> en leuk hé, daar trapten ze er niet in. U liegt werkelijk
> pathologisch!

Tientallen leugens heb je alleen al tijdens de DB.NL-peridoe
gedebiteerd.
Je raakte er zelfs zozeer in verstrikt dat je jezelf ging
tegenspreken en dat
je daar vervolgens ook weer over loog.
Je bent eigenlijk geknipt als demonstratiemodel voor eerstejaarscolleges
psychopathologie.

> U wilt alleen maar úw waarheid horen.

Nee, ik wil graag van jou de waarheid horen.
Daarom zeg ik ook steeds: zet het archief eens online m'n beste
bestuurder.
(Graag inclusief al je liederlijke getier en gescheld.) Als je het
allemaal zo
voortreffelijk hebt gedaan, dan heb je daar toch niets bij te verliezen?

Als het online staat kan iedereen eens met eigen ogen aanschouwen
hoe een mediator een conflictje oplost. Hahahahahahahahaha!

> Erg grappig!!!!

Wat je zegt, meneer de halve gare.

Erik vdMb