Erik bekent stalken tot in de rechtzaal...?

Sun Mar 4 16:04:55 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder,
>Als Erik inderdaad bij een zaak van Hein in de rechtzaal zat (of dat
>waar is weet ik natuurlijk ook niet),

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL> forwarde (van wie ?),
>Ja hoor, dat is waar.

 Heeft'ie het toegegeven (ik zie Erik dus echt niet, ik weet van niets) ?

 Dan zit je toch goed ? Dan is het bewijs toch geleverd ? Dan zal dat van
 dat hij daarbij in het gezelschap verkeerde van een meneer die voor de
 politie/justitie/geheime dienst zegt te werken, ook wel waar zijn.

 'QED' zou ik zeggen...

 Dit zal dan ook wel van Erik afkomstig zijn...
>En wat Joden ermee te maken hebben, daar snap ik ook helemaal niks van.

 Waarom gaat het hier toch steeds over m'n broer ?
 ...die stemt vermoedelijk PvdA...

 Feit wil dat een Joodse vereniging mijn broer vroeg om de catering te
 verzorgen - nota bene in de voormalige gasfabriek - die Joden deinsen
 tegenwoordig bijna nergens meer voor terug. Maar een stukkie ham eten
 gaat ze nog steeds te ver.
 ...een grapje is niet leuk meer, als'ie moet worden uitgelegd...