D66-lijst

Sat Mar 3 13:41:40 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bij jouw voorbeelden gaat het niet om actief onderscheid maken tussen
gelijke burgers door ambtenaren, dus niet om apartheid invoeren, maar
weigeren mee te werken aan moord e.d.

De regeringsverklaring, het recht te discrimineren wordt bestreden.
Jouw verwarring met geweten i.h.a. wordt bestreden.

Jouw verwarrinhg dat het goed is dat we een geweten hebben
en dat we werk mogen weigeren, ook zonder regeringsverklaring,
bijvoorbeeld inzake moord, is geen argument voor discriminatie
noch bescherming in regeringsverklaring van zulke ambtenaren.

Je verwart van alles en doet of dat argumenten zijn, ik ken je beter!

Fritz van Rikxoort