Welkom op de menukaart van Fluks Catering/Beenham !

Fri Mar 2 22:09:08 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 2-mrt-2007, at 21:34, Martijn Meijering wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> WTF?

Ja, Martijn. dat denk ik ook weleens als Fluks weer eens een serie
artikelen
uit de krant op deze lijst plempt.
De stakker schijnt te denken dat de lijstdeelnemers niet in staat
zijn om zelf
een krant te lezen.

Al dat geplemp vormt ook nog eens een inbreuk op het auteursrecht van
de krant of journalist in kwestie, lijkt me. (Daar horen we onze
eminente jurist
Van Meeteren nou nooit over.)
Maar het is vooral hinderlijk, en volstrekt overbodig.

Erik vdMb