Beveiliging AHA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Mar 2 18:20:19 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> schreef:

> Het enige wat ik graag zou horen is de waarheid.
> Zet bijvoorbeeld het hele DB.NL archief eens online. Als je niets
> fout hebt gedaan, heb je daarmee toch niets te verliezen?

(1) Er is geen DB.NL archief
(2) De stichting is ontbonden (reeds jaren)
(3) De vereffening is weliswaar traag maar formeel correct verlopen
(4) Wanneer iemand er belang bij heeft de correcte afwikkeling te  betwijfelen dan staat de gang naar de rechter open (snel zijn, verjaringstermijn).

Verder wens ik verschoond te blijven van persoonlijke vedetta's en bespiegelingen over mijn familie.