Beveiliging AHA

Thu Mar 1 00:32:52 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 1-mrt-2007, at 0:15, Hein van Meeteren wrote:

> EvdM die Pechold belt om me zwart te maken en Pechtold die dat
> godverdomme nog koopt ook.

Voor de goede orde, ik heb Pechtold destijds per email uitgelegd dat
D66 een
zeker risico liep door de smadelijke en/of lasterlijke uitingen van
Hein jegens
mij te laten staan op een door D66 geredigeerd webforum.

Pechtold heeft toen opdracht gegeven die uitingen met spoed te
verwijderen.
Dat is alles. Gesproken heb ik hem nooit, zelfs niet telefonisch.

Erik vdMb