"het is absurd wat ik heb gedaan" (was Re: Beveiliging AHA)

Thu Mar 1 00:29:41 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 28-feb-2007, at 23:59, Hein van Meeteren wrote:

> Het gelieg van vd M begint me zo langzamerhand behoorlijk de strot
> uit te komen.

Kereltje toch.

> Wat is er gebeurd?

Nou gewoon, wat er altijd gebeurt.

Iemand die de reputatie van Hein nog niet kende dacht dat we hier met
een redelijk denkend persoon hebben te maken in plaats van een
narcistisch gestoorde malloot. Dus heb ik even uitgelegd wat voor
iemand Hein werkelijk is. Meer kan ik niet doen.

Wat die vriendin, of scharrel, of advocaat van Hein betreft: Hein
heeft inmiddels diverse verschillende verhalen over haar verteld -
zoals gewoonlijk . Ze was wel zijn advocaat, ze was niet zijn
advocaat, ze noemde zich zijn advocaat etc. etc. etc.
Kenmerk van al deze verhalen is dat ze pas opdoken NADAT Hein was
vergeten in te loggen onder de naam van zijn sokpop.

En het is toch werkelijk al te zot om te denken dat ik vervolgens een
bijeenkomst ga organiseren opdat zijn scharrel kan komen verklaren
dat zij de scharrel van Hein is, want dat er ook dames zijn die in
zijn mooie praatjes trappen geloof ik ook zo wel, en dat iemand Heins
scharrel is bewijst niet dat zij Heins bijdragen heeft geschreven,
maar vooral: ik heb wel wat beters te doen.

Verder heb ik mij bijzonder vermaakt met alle paranoia rond mijn
bezoek aan de rechtbank te Amsterdam. Dat Hein moest voorkomen op
verdenking van belastingontduiking stond in de krant. Ik wilde wel
eens meemaken of Hein in werkelijkheid ook zoveel praatjes zou hebben
als hij vanachter de veilige beschutting van zijn computertje altijd
heeft, en heb de rechtbank opgebeld. Aangezien een zitting openbaar
is - dat heeft een functie, zoals jurist Hein wel weet - werd mij
zonder dralen de zittingsdatum en het tijdstip verstrekt.

Op de dag zelve kwam Hein aanvankelijk niet opdagen, maar na een
wachttijd van meer dan een uur - zeer ongebruikelijk volgens de bode
die mij steeds bereidwillig van verse koffie kwam voorzien, maar ik
neem aan dat hij zo de door hem verwachtte drommen verslaggevers
wilde ontlopen (Hein dus, niet die bode natuurlijk) - arriveerde Hein
dan toch.

En liet zijn advocaat verklaren, doelend op zijn gehannes met zijn
belastingaangifte (geen tijd gehad voor een behoorlijke aangifte,
want veel te druk met het tot diep in de nacht voor NSB-er en zo
uitschelden van zijn DB.NL donateurs): "het is absurd wat ik heb
gedaan".

Waarvan akte m'n jongen.

Erik vdMb,
Friese Geheime Dienst
(mijn runner is Arie Taal, vraag maar na)

P.S. het valt me nu pas op - sorry - dat Fluks niet gewoon dom is,
maar combidom. hahahaha