D66 en huurliberalisatie

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Tue Jul 31 20:22:43 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat kan op allerlei manieren, mijn persoonlijke voorkeur is een
basisinkomen, maar dat is geen erg populair idee, al lijkt er binnen D'66
wel steeds meer steun voor te bestaan.

Maar dan wel gecombineerd met liberalisering die zoals Bert Bakker al
benadrukte ook juist getimed moet worden.

> Kan je die generieke inkomenssteun nader beschrijven, dank. H.

>>> te
>>> houden. Liberaal democraten hebben een sociaal geweten, en een