Koolzuurgas-ideologie: Thatcher en aartsconservatieven inderdaad aanstichtster 'Global warming'

Sun Jul 15 11:56:49 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM> over een pro-Thatcher reactie van
 Martijn Meijering <mmeijeri at XS4ALL.NL> op mijn persoontje,
>Martijn for president!!!
>Die generatie wil er nog steeds vandoor met de gouden eieren...

 ??

 Als het over mij gaat: ik ben niet zo'n 'vreselijke' zestigerjaren-
 figuur. In de jaren zestig zat ik op de lagere en middelbare school.
 Ik hoor niet tot de generatie van de baby-boomers of zo. Men vond mij
 destijds nogal rechts omdat ik op m'n 16e op een militair vliegveld
 (Soesterberg) leerde vliegen en weigerde om achter Mao aan te lopen
 en achter wat nadien 'Greenpeace' ging heten (zoals m'n klasgenoten
 deden). Ben ik nog voor kernenergie ook...

 Als het over Martijn Meijering gaat: afgeven op de verworvenheden van
 de jaren zestig is toch raar voor een D66'er ? En het nog opnemen ook
 voor Maggie Thatcher... dat was z'n beetje de ergste conservatief die
 de U.K. ooit geteisterd heeft. Een beetje D66'er hoort te twijfelen
 tussen Labour en de Liberal Democrats, die gaat toch niet voor de
 Tories ? Dat is toch het Britse CDA ?

 Bertus, soms begrijp ik je niet...