EP voor splitsing energiebedrijven

Wed Jul 11 10:32:11 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Persberichtje...
>Het Europees Parlement wil dat de energiebedrijven worden opgesplitst.
>Een structuur met aparte bedrijven voor productie en netbeheer

 Ik ben weer voor het splitsen van het Europese parlement teneinde te
 komen tot productiever beleid en netter beheer...   :-)

 Dit soort schizoide gedrag is uitermate stuitend. In plaats van iets
 opbouwends te doen (energiepolitiek, tijdig afwenden energiecrisis),
 zit men louter het bestaande kapot te trappen. Jaren en jaren achter-
 een weet men steeds opnieuw nog meer ellende aan te richten. Altijd
 weer. Het verzieken en frustreren, bij gebrek aan iets zinnigs, houdt
 maar niet op.

 Dit destructieve 'parlement' is een aanfluiting voor de democratie.
 Overigens moet de Tweede Kamer oppassen om geen kopie van dit tande-
 loze EP te worden.