Kandidaten voorzitterschap D66 *moeten* zich uiterlijk vrijdag melden

Sun Jan 28 11:58:24 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Marcel van Dalen <m.dalen10 at CHELLO.NL>,
>Ter informatie onderstaand de brief die ik per heden heb gestuurd aan het
>landelijk bestuur van D66.

 Mooi (misschien een beetje fel - maar wel duidelijk). Ben benieuwd naar
 het antwoord.

 Hij is niet 100% juist...

 Er staat in je brief over de D66-website.
>de vacature van voorzitter van het landelijk bestuur wordt niet genoemd; de
>vacature is verdwenen cq verwijderd.

 Ik heb inmiddels de zoekgeraakte dieplinks gevonden. Dat zijn,
    http://www.d66.nl/9359000/1/j9vvhc6cwgbojx9/vhgdf3gmw9mk
    http://archief.d66.nl/page/downloads/brieffrankdalesaandeleden_06122006.pdf

 Hier staat dat,
    Leden van D66 kunnen zich tot vrijdag 2 februari 2007 om 08.00 uur
    precies kandidaatstellen.

 Maar dat kunnen eventuele tegenkandidaten momenteel niet weten...
 (Nu dus weer wel).