Homo-partij: D66 slaat terug met aangenomen motie

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Jan 25 17:16:29 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Marc, d'r zijn toch ook "lesbische types" die biseksueel zijn! Maak je
toch nog een kans in het "diverse" Mokum.

Alle gekheid op een stokje - d'r worden in deze draad toch wel heel rare
rederingen gehanteerd of opgehaald (van derden, deskundigen e.d.). Ik
vermoed dat ik op deze lijst waarschijnlijk de enige ben die colleges
fysische antropologie met succes volgde: herkennen skeletten bij
opgravingen, genetica, evolutietheorie e.d. In de loop van de decennia zijn
er vele hypothesen geopperd die een mechanische verklaring zochten.
Tevergeefs. Mijn docent Huizinga stelde immer bij kwesties rond seksueel
gedrag dat de diversiteit een gedragsfenomeen was dat bij vele, zo niet
alle zoogdieren (van vissen en insecten wist'ie niks geloof) voorkomt.
Medische verklaringen (hij was zelf medicijnman) vond hij niet. Dat zoeken
naar homo-verklaringen lijkt mij de tijdgeest te weerspiegelen.

De andere Huizinga in mijn leven was trouwens veel leuker, dat was mijn
spraak- en zanglerares...

hv,u
-----