Homo-partij: D66 slaat terug met discriminerende motie

Thu Jan 25 14:37:01 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je bent geen D66-er Marc, geen vrijdenker,

Je dogma, je axiamo, is dat een man eruit ziet als een hetero,
die vrouwjtes begeert, en v.v.
De werkelijkheid is dat de begeerte los staat van het eigen geslacht.

Je bent dus bevooroordeeld, en de omdraaiing is eens uit te gaan van het
omgekeerde van wat jij als norm(aal) beschouwt, en verwacht.
Verplaats je eens in jongens die naar andere jongens kijken,
en pas later wel of niet meisjes ook wat vinden.

Veel jongens, ook hetero's, niet alleen bi's en homo's,
vinden sex met mannen leuker, makkelijker, normaler.
Puur vanuit het fysieke, het gelijke.
Neemt niet weg dat er niets mis is met hetero's die een kutje lekkerder
vinden glijden.

Wat wel mis is, is een buurman, die overigens lief is,
die worstelt met dat Mohammed gezegd zou hebben
of zelfs heeft opgeschreven, wat wel en niet zou mogen.
Die jongen is het spoor van wat natuurlijk is daardoor bijster.

Wat ook mis is zijn mensen die alleen de biologische ouders als
opvoeders, met de grootouders op afstand, normaal vinden.
In vele culturen voeden de grootouders de kinderen op.
In andere culturen doet een kleine groep dat.

Bij dieren komt het soms voor dat een andere moeder een kind voedt en
opvoedt. Hoe ontwikkelder de soort, hoe socialer groepsgewijzer hun
leven,
hoe vaker anderen dan de biologische ouders voor kinderen zorgen.

't Is maar waar je de mens als soort rangschikt...
Adoptie, grootouders, groepen groter dan CDA-gezin,
mee-ouders niet biologisch, 't is allemaal heel normaal.
Zoals ook het grote aantal kinderen niet van de aangetrouwde man, veel
vrouwen gaan vreemd. Niet zoveel als bij vogels (bij sommige tot 50%
kinderen van andere vader dan de opvoeder), maar toch.

Fritz van Rikxoort