Homo-partij: D66 slaat terug met discriminerende motie

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Jan 25 03:33:57 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

??????????????????

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] Namens Fritz
van Rikxoort
Verzonden: woensdag 24 januari 2007 1:06

Marc is een non-productieve hetero.
Hee-teroos zijn de werkbijen van de homo's.

Homo's zijn natuurlijk, mannen houden van mannelijk.

De biologie/evolutie creeerde mannetjes en vrouwtjes
en hee-teroos om genen uit te wisselen.
Andere genenuitwisselingen hebben zo hun beperkingen.

Mannen althans de werkbij-hee-teroos
moesten nu shizofreen worden,
enerzijds mannelijk zijn en daarvan houden,
anderzijds op slappe vrouwtjes vallen
met malle tietjes en te brede heupen.

Homo's konden man blijven, van mannelijk houden.
Zij zij vrijgesteld van shizofrenie
en kunnen als priester, leraar, kunstenaar,
architect, modeontwerper, kok, artiest,
enzovoort enzovoort enzovoort
de hogere, volgens sommigen goddelijke, waarden
van de schepping tot verdere wasdom brengen.

Zodra Marc kindjes voortbrengt zit zijn taak erop
en floept zijn frustratie weg als een leeglopende ballon.

Kortom, Herman, het hogere van de homo,
en het nutteloze van zijn eigen hee-teroo-schap,
non-productief, zonder kinderen voort te brengen,
zit Marc dwars.
Laat je niet verleiden zijn mislukking te benoemen
als het minderwaardig achten van de oerman.
Hij weet zichzelf minderwaardig en worstelt
met zijn taak op onmannelijke vrouwtjes te vallen.

E.e.a. is analoog van toepassing op vrouwtjes,
zo u wilt vrouwen, de minder biologische term.
Vrouwen tutten wat af, maar als hee-teroo-productievrouw
moeten ze van de evolutie/biologie vallen
op hun tegendeel, de mannelijke man.

Nooit zullen hee-teroos het genot ervaren
van sex met een partner, met een gelij lichaam.
Hun geworstel en geknoei wordt echter beloond,
met blerende kindertjes, een schrale troost,
die dan ook niet voor niets meestal verwaarloosd worden,
zij het niet materieel, dan zeker emotioneel.
De biologie/evolutie blijft succesvol,
en zorgt voor homo's en lesbo's,
die zonder de bekende hee-teroos-frustraties
zich kunnen wijden aan welvaart en welzijn
van kindertjes en opgegroeide kindertjes.

Fritz van Rikxoort