Homo-partij: D66 slaat terug met discriminerende motie

Wed Jan 24 12:21:22 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je vergist je,

Maar daarvoor is meer gesprek over het ontstaan van geslachten nodig,
en hoe de evolutie bij mensen nog verder ging...
Er is geen enkele norm.
Zo'n waterhoofd door zo'n vrouwenschaamstreek,
tis geen norm, zoals meer niet ideaal is.
Ik beschreef slechts de schezofrenie
die geslachten en de grote verschillen
fysiek en mentaal tussen man en vrouw teweg bracht.
Homo's waren er eerst, hetero's pas later.
Maar een norm is er domweg niet.

Fritz van Rikxoort