Homo-partij: D66 slaat terug met discriminerende motie

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Jan 23 21:07:32 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Again het wordt dus echt nooit wat!

Waar bemoeien ze zich "op voorhand" mee, hebben ze
echt werkelijk niets anders aan hun leeghoofdigheid?
Is dit van een urgentie dat een motie nodig is?
Zijn er geen andere laten we zeggen (mis)standen die
aandacht verdienen.
Zonder verder te lezen zijn er NB nog eens 14 e-mails
met dit onderwerp in deze group.
What a fucking joke!

IK LACH OF LIEVER ERGER ME WEER EENS KAPOT!

Prins Vogelvrij relaxed as ever!

--- "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at combidom.com>

http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=politiek&pagina=viewartikel&artikel_id=1394
> [...]
> gegooid.
>
> Ik snap dat dus niet. Dat is bij een ongehuwd
> man-vrouw stel waarbij niet
> geadopteerd is als de biologische ouder sterft en de
> ander geen biologisch
> ouder is toch ook zo ?  Misschien dat de andere
> biologische ouder in zo'n
> geval meer rechten heeft dan die meeouder ? Daar
> lijkt mij niets mis mee.
>
> Oftewel: de homo-motie die D66 vandaag indient,
> discrimineert.
>

> Marc Fluks, Amsterdam

> Dit bericht is verzonden via de informele D66

Looking for earth-friendly autos?
Browse Top Cars by "Green Rating" at Yahoo! Autos' Green Center.
http://autos.yahoo.com/green_center/