zetelverlies en ontkenning

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Jan 19 17:02:40 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto wrote:

> meneer is ontvlamt neem ik aan?

OntvlamD! met een DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH! GOTVERTOMME!

> te plaatsen. Die tactiek past hij sinds jaar en dag ook toe op deze
> lijst. En jawel, daar komt ene Antid Oto aangemarcheerd (wie ís die
> man?) en trapt er met open ogen in.
>
> Nee, ik stook alleen maar tussen jullie twee...

Wat een leuke hobby van je. Ga eens aan de studie, jongmensch.

> En als ik je met ADHD gespekte bijdragen lees, dan vraag ik me af of
> jij wel zo geschikt bent als politicus.
>
> Ik geloof er helemaal niets van.

geloofsvrijheid is grondwettelijke beschermd. Met DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GOTVERTOMME!

> Laat me toch niet lachen, als dat de enige reden is.. Je bent een clown.

Ja, een mooi beroep. Clowns, en hofnars, en cabaretiers, en andere
potsenmakers zijn er om de mescheid een spiegel voor te houden. Dat
heeft die menschheid somtijds hard nodig.

> Nee, ik had verwacht dat je een geheel andere koers met D66 voor ogen
> had en daarin ook gelooft en dat je daarom meedeed.

Absloute onzin. Ik deed het voor de poen, de roem, het pluche, de
mediageilheid, de machtswellust, de carriere, de mooie wachtgelden. Who
the FUCK do you think I am?