zetelverlies en ontkenning

Antid Oto aorta at HOME.NL
Fri Jan 19 14:43:24 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:
> [...]
> ernstiger: waar rook is ís niet altijd vuur. Denk aan een rookbom, of
> rookgranaten. Weet je hoe de NSB-ers de Joden verdacht maakten? Door ze
> stelselmatig van misdaden te beschuldigen. Door herhaaldelijk te zeggen
> dat ze gluiperds waren, onbetrouwbare sujetten, afzetters, geldwolven,
> samenzweerders..... Veel rook dus. En wat was het resultaat? Dat delen
> van de kleine burgerij is Nederland zei: tja, waar rook is, daar is vuur.
> Door veel rook te maken, beste Oto, kan je mensen in de waan brengen dat
> er vuur is. En er zijn altijd goedgelovige idioten die erin trappen.

meneer is ontvlamt neem ik aan?

> U bedoelt vóór NSB-er uitgemaakt te worden? Awel, als u een NSB-er zou
> zijn, dan zou ik geen enkele belemmering erin zien om u voor NSB-er uit
> te maken. Je moet de beestjes wel bij de naam noemen. Overigens heb ik
> die paar lieden, zoals Muijzenberg, die onze stichtingslijsten
> verstierden niet voor NSB-er uitgemaakt, hoor, maar  wel eens gezegd dat
> iemand als hij een NSB-achtige *tactiek* heeft om mensen te "verleumden"
> zoals de Germaan dat zo mooi zegt. Zwart te maken. In een kwaad daglicht

Aha

> te plaatsen. Die tactiek past hij sinds jaar en dag ook toe op deze
> lijst. En jawel, daar komt ene Antid Oto aangemarcheerd (wie ís die
> man?) en trapt er met open ogen in.

Nee, ik stook alleen maar tussen jullie twee...

> Volstrekt ongeschikt, goede vriend. Inmiddels heb ik een bloedhekel aan
> de politiek. En aan de meeste politici. Dat zal u niet zijn ontgaan. Ik
> ben geen gluiperd, geen opportunist, geen ijdele ego, geen nepotist,
> geen gladjakker, geen meewaaier, geen mooiluller, geen
> vriendjespoliticus, geen harteloze rekenaar, geen regent. Ik ben gewoon
> een vrije geest, en niemand kan me dat afoakken. Volstrekt ongeschikt
> voor de politiek dus. Gerustgesteld?

Ik geloof er helemaal niets van.

Ik vind, om je de waarheid te
> zeggen dat hele politieke wereldje van jou een vieze en vunzige habitat
> waarin slechts engerds gedijen.

Het is mijn wereldje zeker niet....

> Is dit een open vraag? Een suggestieve vraag? Een binaire vraag? Of
> gewoon een domme vraag? Wil je überhaupt iets van me weten? Ben je
> waarlijk nieuwsgierig, of heb je je oordeel reeds klaar? (Ik vrees van
> wel).
> (Tegenvraag: moet je in een democratie altijd meedoen aan verkiezingen
> als je zeker wint? Ja, sommigen denken dat, en schakelen hun rivalen
> vooraf dus uit met slinkse middelen. Maar iemand met een open geest en
> met guts, zoals ik, die doet gewoon mee omdat zoiets....bij de
> democratie hoort. Lastig begrip he, Oto, democratie....).

Laat me toch niet lachen, als dat de enige reden is.. Je bent een clown.
Nee, ik had verwacht dat je een geheel andere koers met D66 voor ogen
had en daarin ook gelooft en dat je daarom meedeed.