Mag je jezelf verdedigen?

Fri Jan 19 10:19:05 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hear hear !!

Fritz van Rikxoort

-----Original Message-----
From: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] On
Behalf Of dirkie
Sent: vrijdag 19 januari 2007 3:56
To: w.t. jouwstra; 'Dr. Marc-Alexander Fluks'; D66 at NIC.SURFNET.NL
Cc: 'Glenn Mellonius'
Subject: RE: Mag je jezelf verdedigen?

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Jouw formalistische opstelling tekent precies wat er
hier vout is.
Het verhaal van het achterlichtje is waar want het
heeft mij (nog in NEEderland verkerend) geld gekost in
West-Friesland. Sterker nog het achterlichtje was
gemonteerd, werkte uiteraard, maar had niet de door
het min. goedgekeurde ijking.

Met de door jouw geschetste opstelling, en de door de
Amsterdamse Politie terecht gekozen positie, is de
chaos compleet.
Jij bent deel van het probleem voor de gewone burger.
Een meesters titel moet je verdienen daar ben jij,
zeker in deze, nog lang niet aan toe.

Zelfde Prins Vogelvrij

--- "w.t. jouwstra" <tjouwstra at wxs.nl> wrote:

> [...]
> het gemengde nieuws hebt gelezen, dat het dragen van
> een LED-lichtje op je
> kledij niet mag, omdat de verkeersreglementen
> voorschrijven, dat deze vast
> aan het rijwiel moet zijn bevestigd?
>
> En als dat zo is, is het dan een regel van de
> overheid of de wetgever? De
> wetgever wordt mede door het volk gekozen. Ben jij
> ook niet mede wetgever?
> Waarom maak je jezelf dan zo belachelijk?
>
> Groet,
>
> Tjerk
>
> **********
> Dit bericht is verzonden via de informele D66

____________
Finding fabulous fares is fun.
Let Yahoo! FareChase search your favorite travel sites to find flight
and hotel bargains.
http://farechase.yahoo.com/promo-generic-14795097

(D66 at nic.surfnet.nl).
Aanmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het