De Graaf nu burgermeester in Nijmegen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jan 9 11:43:55 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ger, ik vind dit een stompzinnige redenering. Omdat je voor de gekozen
> burgemeester (met maar 2 r-en!) bent, zou je geen burgemeester mogen
> worden? Moeten we ook uit de 1e kamer? Moeten mensen die voor andere
> stelsels in de sociale zekerheid zijn, daar maar niet meer aan mee doen?
> Moeten we maar niet meer stemmen, omdat we voor een ander kiesstelsel
> zijn?
> De logica ontgaat mij.
>
> Groeten,
> --
> +----------------------------------------------------------------------+
> [...]

Jij vindt het uiterst logisch dat juist hij, een daarvoor afgetreden
minister, nu toch burgermeester wordt op deze wijze? Een kroonjuweel van D66
en hij het laat vallen als een baksteen. Deze logica ontgaat mij juist. Je
hoeft niet uit de kamers, of uit het soc. stelsel en D66 mag gerust gaan
kiezen maar dit is toch wel wat anders.
Met alles wat je hebt zogenaamd tegen de benoemde burgermeester zijn en die
op tv door de gemeenteraad gekozen noemen, en het dan zelf worden op een
wijze waar een andere partij het voorstelde, dat is logisch toch. Je trekt
het zelf naar onderwerpen toe die niks met de logica te maken hebben.
Elk lid van D66 mag van mij dat worden op een paar na.

Ger

Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!