De Graaf nu burgermeester in Nijmegen

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jan 9 09:11:06 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hij zou gekozen moeten zijn maar ja, hij is nu gekozen door de gemeenteraad, en dat was niet goed genoeg. Daarvoor is hij afgetreden toch?
Het spijt me maar het is puur eigenbelang!!!!!!  Jezelf nu eens bij een meerderheidsbesluit neerleggen is schijnbaar ondoenlijk, dan ga je lopen en erna doe je eraan mee.
Is dit de manier waarop je D66 weer geloofwaardig moet zien te krijgen, nee toch hoop ik.Niet dat ik zo met D66-ideetjes wegren, maar is allesbehalve te geloven.
Dat was nu net wat de PvdA wilde en had de opstap kunnen zijn maar nee, of mijn zin of ik ga weg, zei hij, en nu?
Een goed verdienen in Nijmegen en dan is alles goed toch, puur eigenbelang dus.
Ja maar, het is zo'n mooi beroep en mijn vader was hier ook burgermeester, en niet op de laatste plaats ben ik hier begonnen als duo-raadslid. Dat maakt het allemaal goed om van je principes af te stappen? Nee hoor, op de eerste plaats verdient  het goed en dat is ook belangrijk natuurlijk maar de vraag is of je je club er mee vooruit helpt.

Ger

Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!