Geldgroei EU

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Jan 5 20:18:51 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn,

Men heeft geen te hoog begrotingstekort anders hoor je Zalm wel.
Wij hebben zelfs een overschot, hebben we daar de renteverhoging aan te
danken dan?

Natuurlijk heb ik het over koopkracht, dat stimuleert de utgave van mensen
en investeringen van bedrijven.
Wat we nu doen is straatarme landen toelaten waar veel subsidie naar toe zal
moeten en ons onze koopkracht gaan kosten. Erg leuk voor die mensen maar of
dat de bedoeling was betwijfel ik heel erg.

Net de TV aangehad en hoorde dat we gelukkig die liberalen de eerste 4 jaar
kwijt zijn.

Ger

Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!