Geldgroei EU

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Jan 5 14:00:13 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je vindt de rente dus te hoog? Prima, maar als de rente omlaag gaat loopt
de geldgroei nog verder op. Je kritiek lijkt me dus innerlijk
tegenstrijdig. Als je me kunt uitleggen hoe ik dat verkeerd zie, dan hoor
ik het graag

Dat is politiek bedrijven.

> Weet je wel wat het de staatskas kost als de rente te laag is?

Nee, dat weet ik niet. In mijn onschuld zou ik hebben gedacht dat een lage
rente juist goed was voor de overheid, omdat die grote schulden heeft.
Maar zeg het dan maar, ik ben een en al oor.
Als je dat zelf kann regelen oke, maar men krijgt het toch opgelegd door
Frankfort.

> Snap je überhaupt wat het voor een begroting wil zeggen als een te
> verwachte
> rentestand niet klopt? Ook een overschot wil zeggen dat je begroting niet
> klopt hoor al zijn de gevolgen wat minder drastisch, voor de kas van Zalm
> dan. Enkele tienden zit er altijd wel in dat kunnen we niet voor zijn.
> Maar
> meer dan het dubbele is wat anders.

Zalm zal graag de belasting verlagen om een overschot weg te werken :-)
Regen verkiezingen ed wel ja

Ger

Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!