AHA-gate. HP/DeTijd, deel II

Marcel van Dalen m.dalen10 at CHELLO.NL
Thu Jan 4 11:35:24 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad, destijds. Zij woonde destijds in Lunteren, gemeente Ede.
In Ede steunde de pvda het initiatiefvoorstel van D66 tijdens de
commissievergadering; de pvda was zelfs enthousiast en tijdens de
raadsvergadering draaide de pvda;
ach, en in Friesland zal W. Bos ook uiteraard zich in allerlei bochten gaan
wringen om een dienstauto te bemachtigen.