Vermoeidheid ex-kankerpatienten

Mon Jan 1 10:13:45 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>,
>Is zo'n titel niet beschermt? Daarnaast kennen we ook het BIG.

 Dat helpt niet. In het BIG-register zitten verpleegsters en fysiothera-
 peuten die hun doctorstitel kopen bij een diploma-mill en vervolgens
 wenden ze voor dat ze arts zijn. Ze maken goede sier met hun 'Albert
 Schweitzer'-award, een prijs die men in Sri Lanka kan kopen in een yoga-
 school die zich 'universiteit' noemt.

 Dit staat in het blad van de Universiteit van Maastricht van 17 juni 2004
 over ene Guido Costongs en Hub Gillessen,
 http://www.observant.unimaas.nl/default.asp?page=/jrg24/obs36/art24.htm
>In diezelfde periode kwam de klinisch chemicus meerdere keren met justitie
>in aanraking. Zo ontdekte de Inspectie van de Gezondheidszorg dat C.,
>waarschijnlijk met behulp van vervalste Duitse papieren, zich had laten
>opnemen in het BIG-register en op grond van die registratie ten onrechte
>de titel 'arts' voerde.

 Dit is de zaak waar ik wel eens iets over gezegd heb: over de moorden op
 honderden kankerpatienten door de Universiteit van Maastricht met aard-
 appelmeel. Men strikte z'n slachtoffers door testen te vervalsen.

 Het stond zelfs twee maal op de *voorpagina* van het universiteitsblad,
   http://www.observant.unimaas.nl/jrg24/obs37/front.jpg
   http://www.observant.unimaas.nl/jrg25/obs6/front.jpg

 Deze mensen hebben mogelijk meer gemoord dan alle TBS-klantjes in
 Nederland bij elkaar. Ze lieten hun firma's onlangs failliet gaan maar
 richtten een nieuwe firma op: PlanetVital (http://www.planetvital.nl).
 Deze firma verschuilt zich twee maal achter een andere; de troep komt
 gewoon uit de vorige firma (Optipharma) die opereert vanuit een loods
 in Susteren. Justitie weet dit. Iedereen die het moet weten, weet dit
 (Handelsweg 5 in Susteren), het is beslist geen geheim of zo.

 Vorige week (!) verscheen deze advertentie in De Telegraaf/Dagblad De
 Limburger/Limburgs Dagblad,
    http://vacaturekrant.nl/images/vacature/137701.jpg

 Mensen die bij dit bedrijf als oplichter willen werken, kunnen schrijven
 naar *dezelfde* Guido Costongs. Hij gaat gewoon verder met moorden !

 Uit het bovenstaande blijkt dat *iedereen dit weet*. Maar de Maastrichtse
 universiteit legde z'n mensen destijds een *zwijgplicht* op,
    http://www.observant.unimaas.nl/default.asp?page=/jrg25/obs7/art28.htm
 want er mag niet gemoord worden in een academisch ziekenhuis. En dus
 houden de normen en waarden in Nederland zoiets liever stil.

 De schurken hebben banden met (familie van) Mart Smeets en Jean Nelissen
 van Studio Sport. Want er zijn heel veel mensen (opvallend veel wielrij-
 ders) bij betrokken. Maar er gebeurt helemaal niets.

 Maar als er een TBS-klantje ontsnapt, staat heel Nederland op z'n achter-
 ste benen...

 Marc Fluks, Amsterdam