Beveiliging AHA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Feb 28 23:59:15 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gelieg van vd M begint me zo langzamerhand behoorlijk de strot uit
te komen.
Wat is er gebeurd?

(1) Mij wordt als mediation-deskundige gevraagd om een bijdrage te
leveren aan een pagina voor wikipedia- medewerkers over escalaties in
menselijke interacties. Dat gebeurt via en interne discussielijst waarop
ook vd M is geabonneerd. vdM reageert zoals hieronder, probeert voor de
zoveelste keer mij zwart te maken en vervolgens....(en godverdomme meld
dat dan, lafaard), en dan zegt die jongen van Wikipedia dat hij geen
boodschap heeft aan vdM's zwartmakerij, en graag onbevangen aan mij dit
verzoek wil doen.
Ik heb dat verzoek vervolgens ingewilligd en de bijdrage geleverd.
Erik verloor daarop (verband?) op smadelijke wijze zijn verkiezing als
aspiarnt lid van arbitrage commissie (één na laatste plaats, 54
gebruikers tégen hem als lid), onder meer -meldden enkele stemmers- door
het steeds opnieuw opzoeken van ruzie, onder meer met mij. Zijn
ruziezoekend gedrag werd door diverse gebruikers van wikipedia met name
genoemd.

(2) Wat betreft de beschuldiging van die zogeheten sokpopperij (je
uitgeven voor een ander) het volgende: Brigitte is een zeer goede
vriendin van mij én advocate (het is toch godgekalaagd dat ik me hier
weer moet zitten verdedigen tegen deze hetzerige lul, maar allá, de
valse aanklager heeft altijd de macht...).
Brigitte is dus regelmatig bij mij in Amsterdam (zij houdt kantoor in
Rotterdam) en gebruikt dan op haar laptopje mijn wifi  netwerk, dus ook
mijn IP adres. Dat "ontdekte" EvdM en  was voor hem aanleiding om mij op
hysterische toon  te beschuldigen van de misdaad dat BriBri en ik één en
dezelfde persoon zouden zijn (BriBri als Heins sokpop). Dat deed hij op
de bekende DDR-aanklagende manier, zodanig dat mensen (zoals dat hier
ook gebeurt, zie een Oto) het gingen geloven.
Ik heb daarop openbaar aangeboden om een real life ontmoeting met een
moderator te organiseren, tussen die moderator dus en BriBri (Brigitte),
die uiteraard werkelijk bestaat en advocate is te Rotterdam.
Ik heb Erik gevraagd, die tenslotte als steller de bewijsplicht had, die
ontmoeting te organiseren. Nee, dat wilde hij niet. Hij verkoos de mythe
van de sokpop in leven te houden en weg te miezeren voor de
werkelijkheid. Want ja, de realiteit is niet geschikt als middel om hein
naar beneden te halen, dus we creëren een mythe en houden die in stand.
BriBri inmiddels razend (ze had een meeting van haar kantoor ervoor
opzij gezet) en ik ook, want meneer Muis houdt bewust en gericht de
leugen  in stand en verspreidt deze verder (zie hieronder).

Condlusie:  Aangezien hier dus nu ook deze beschudiging is geuit het
volgende: ik ben bereid ieder die via privé-email (heinwvm at chello.nl)
het verzoek doet (en oprecht, dus geen anonimi, alleen mensen die ik
ken) aan te tonen dat BriBri wel degelijk bestaat. Geen sokpop is. En
dat EvdM dus wederom een leugen heeft gefabriceerd om mij te beschadigen
(hetgeen hij al jaren ongestraft doet, en waaraan mensen zich soms
lijken te verkneukelen, getverdemme).
De arme drommel beseft waarschijnlijk niet hoezeer hij zichzèlf heeft
beschadigd, zelfs in zijn eigen habitat, Wikipedia, is hij inmiddels
bekend als een querulant, ruziezoeker en treiteraar, en wordt hij
nergens voor gekozen. Maar dat is zíjn probleem.

Inmiddels laat deze "liberale" (=onverschillige) D66 lijst EvdM gewoon
zijn vunzige gangetje gaan (maar wat wil je, na uruzgan, D66 lijk ervan
te leven). In feite is iemand bezig iemand anders permanent met leugens
en smaad en laster te beschadigen, op een lijst die op het net voor
jaren vastligt.

Ik protesteer met klem tegen deze onverschillige houding (muv Marc, Henk
en nog een paar die het wel eens opnemen tegen deze beschadigde ziel).
(zo en dat was even serieus, na alle grappen van de afgelopen dagen).