(Hein) was: Veiling van AHA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Feb 28 14:10:29 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- Antid Oto <aorta at home.nl> schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hein als het latente narcisme in jezelf...
> Wat een nachtmerrie.
>
> Antid

Het manifeste narcisme, anonimus, het manifeste. Het constructieve ja-narcisme: ja zeggen tegen jezelf en je spiegelbeeld. Ophouden jezelf, hoe subtiel ook, te veroordelen en af te kammen. Ja zeggen tegen het persoonlijke succes, tegen de winnaar in jezelf. Je mag, als je geïnteresseerd bent, tegen 10% korting één van mijn workshops volgens. Ik stel voor: "Throw away your Anonimity, Come Out Of The Closet, Find Your True Self", die ik Genève zal geven in mei. De prijs voor 5 dagen is 4500 euro, exclusef BTW en onderdak, maar jij krijgt 10% korting, dus dat wordt iets meer dan 4000 euro, laat ik mild zijn, ik rond je af op die 4000.

What about that, Mr. Trotsky (mooie naam, Trots zijn op jezelf is prachtig).