Beveiliging AHA

Hein v Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Feb 28 11:22:58 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wanneer iemand informant is voor een geheime dienst, dan blijft dst geheim. Uiteraard. Dus niemand gaat verklaren: ja, ik werk(te) voor de bvd/aivd. Je kan het afleiden iit de feiten en de omstandigheden. Onze club, db.nl was groot voorstander van berichtversleuteling, dwz berichten onleesbaar maken voor derden. Dat schaadt de geheime diensten en opsporings/vervolgingsdiensten van de overheid. Ze vrrliezen grip op vrij, ontoegankelijke communication tussen burgers. Het is daarom meer dan toevallig dat ten tijde van het actief worden van db.nl twee notoire stoorzenders actief werden, evdm en ch uit Delft. Ch uit Delft bleek, na onderzoek mijnerzijds, nauwe contacten te onderhouden met politie en justitie, en voor hen afluisterapparaten te ontwikkelen. Curiues, niet? Evdh heb ik  altijd slechts verdacht, maar zijn opdracht lijkt het db.nl te frustreren en (ex) bestuurders te beschadigen. Hij geeft zich uit voor uitkeringsgrechtigde, maar het is de vraag of dat geen dekmantel is
 . In ied