Veiling van AHA

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Feb 27 14:43:13 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, ideologie, beginselen - laten we maar niet semantisch gaan zeveren.
Ook een 'lege wereld' is een schijnwereld, een niet te bewijzen fictie
(Popperiaan gezien). Dus ik praat liever over de inhoud en strekking van
wat iemand zegt. En dan zegt, bijvoorbeeld, de frequentie van een
onderwerpkeuze veel over de 'leegte', zeker als het niet om een politieke
actualiteit gaat. Toch het bestaansrecht van dit forum, nietwaar...
hv,u
-----