Ontheksing: De ontmanteling van een ideologie

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Feb 26 11:48:53 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, Hirsi Ali speelt niet meer in NL, dus je zeer overdreven aandacht
(eufemisme) zegt veel over jezelf.

En dat het Buitenhof rechtse commentatoren aantrekt, vind ik prima. Ze
hebben er trouwens meer. Een columnist is er om discussie los te weken,
niet om zieltjes te winnen voor een waarheid. Een voorbeeld: als iemand
sneert op Beter Onderwijs in Nederland dan kijk ik of ik mijn sympathie
voor die club moet herzien. Is dat niet het geval, dan blijf ik het met BON
(nog meer)  eens. Etc.

Trouwens, ik wantrouw ook 'links', want ze preken nog immer apartheid, zijn
bot neoliberaal, e.d.. Dus enige bescheidenheid in links-rechts lijkt me op
z'n plaats.
hv,u
-----