Beveiliging AHA

Mon Feb 26 00:03:38 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Is de Muppet...

Fritz van Rikxoort

-----Original Message-----
From: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] On
Behalf Of Hein van Meeteren
Sent: zondag 25 februari 2007 20:13
To: Erik van den Muijzenberg
Cc: Discussielijst over D66
Subject: Re: Beveiliging AHA

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Nou, wereldwijd...
> Maar internationaal is de organisatie zeer zeker.

Aha, dát weet u tenminste.

> De arb-cie ging om de Nederlandse "chapter",
>
> Nee, het ging om de arbitragecommissie van de NederlandsTALIGE
afdeling.

Dat zeg ik, om de Nederlandse "afdeling".

> (De 'chapters' zijn niet naar land georganiseerd maar naar *taal*.

Nederlands dus, moet ik dat keer op keer zeggen?

> Daarnaast bestaan er per land organisaties, die zijn te beschouwen
> als onderafdelingen van de Amerikaanse Wikimedia Foundation.)

We hadden het over wikipedia, niet wikimedia. Beetje bij de les blijven
graag.

> dus wel degelijk een aan de de wereldomsopannende organisatie
> Wikipedia gelieerde cub.
>
> 'Gelieerd' wil zeggen: 'verwant aan', of 'verbonden aan'.

Inderdaad, iets is verbonden aan, dus gelieerd aan. Een liaison is een
verbinding. bent u weer spijktjes op laag water aan het zoeken? begint
het monomane gemierenneuk weer? Ga uw gang, na mijn vakantie in de Bahia

te Brazil heb ik er weer helemaal zin an om mijn favoriete stalker (wamt

ere wien ere toekomt, u bént mijn favoriete stalker, die anderen zijn
stukken minder stupide, en dus niet zo leuk om mee te kibbelen).

> Maar de Nederlandstalige *afdeling* van Wikipedia is een ONDERDEEL
> van Wikipedia.org, dat op zijn beurt weer een onderdeel is van de
> Wikimedia Foundation.

Gan we hier de komende zeven jaar over bakkeleien? Of gelieerd aan iets
GEHEEL anders is als ONDERDEEL zijn van? U gaat uwes ganges maar, ik heb

daar geen tijd voor.

> Je kletst dus uit je nek Hein van Meeteren.

Omdat ik stel dat het onderdeel Nederlandse wikipedia gelieerd is aan de

internationale wikipedia gemeenschap, which is true?

> Zoals gewoonlijk.

Lastig he, ongelijk hebben. Als meneer EvdM weer eens geconfronteerd
wordt met zijn eigen waanzin is zijn voorspelbare reactie: schelden,
jijbakken, intimideren, beschuldigen. Wat een aangenaam mensch bent u.
Passend gezelschap in dit kibbelend partijtje D66.

(D66 at nic.surfnet.nl).
Aanmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het
Afmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het
tekstveld alleen: SIGNOFF D66