Beveiliging AHA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Feb 25 20:02:04 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Sinds wanneer ben jij psycholoog malle man?

Lezen is nooit uw sterkste punt geweest. Ik heb mezelf geen psychollog
genoemd, stropop en gezwets vanuit een nek.

> De hele wereld wordt bestuurd doot malloten type Heino.
>
> Dat heb ik niet beweerd. Stropop dus.

Jazeker, uw subtekst was: iedere bestuurder is een malloot als HvM. Niet
wegmiezeren nu, jongmensch.

> Wikipedia is een zelfsturend organisme waar nauwelijks bestuurders
> bestaan, beste vriend.
>
> Wikipedia wordt beheerd door een Amerikaanse stichting.

Beheren is niet besturen. U weet kennelijk niet waarover u het hebt.
Verdiept u zich eerst eens in het fenomeen wikipedia. Of stel me een
vraag off line, ik zal uw vreagen beantwoorden.

> Sommige mensen kúnnen niet geloven dat iemand uit bezieling en
> werkelijke betrokkenheid kandidaat wordt.
>
> Jawel hoor.
> Maar inzake een moreel defecte clown als Hein van Meeteren is het
> uitgesloten.

Sterke argumentatie. Naarmate u de vijftig nadert gaat uw
rederingskwaliteit er niet op vooruit. Ik raad u Ginseng aan, de wortel
die bejaarden nog een paar jaartjes op de been zegt te houden. In de
Vijzelstraat zit een winkeltje met goede aanbiedingen.

> Nu maar weer over D66.

Hebt u daar iets mee dan? U zit hier allen om uw IT-rancune bot te
vieren, D66 interesseert u geen zier.