Beveiliging AHA

Sun Feb 25 19:27:52 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 25-feb-2007, at 16:32, Hein van Meeteren wrote:

> Jazeker, verwonding, want voordat u voor de zoveelste keer niet
> bent gekozen, ditmaal als arbiragecommissielid, bent u ook bij deze
> stichting op ietwat pijnlijke wijze niet-gekozen. Weet u dat nog? U
> wilde graag in het bestuur, maar niemand wilde u erin hebben. Dat
> moet pijn hebben gedaan.

Andersom beste man.
De statuten van de stichting voorzagen in het benoemen van een
formateur die op zijn beurt een nieuw bestuur mocht samenstellen. Een
meerderheid van de donateurs (participanten in het DB.NL jargon) vond
mij daarvoor geschikt, met als gevolg dat Hein van Meeteren haastig
personen als donateur ging mee tellen "om andere dan statutaire
redenen" (lees: in strijd met de statuten) om toch maar vooral te
voorkomen dat de donateurs hun zin zouden krijgen. En zo iemand noemt
zich democraat en wil vervolgens een functie bekleden in een
democratische partij. :-D

> U kunt de pychologie beter overlaten aan deskundigen.

Sinds wanneer ben jij psycholoog malle man?

> De hele wereld wordt bestuurd doot malloten type Heino.

Dat heb ik niet beweerd. Stropop dus.

> Wikipedia is een zelfsturend organisme waar nauwelijks bestuurders
> bestaan, beste vriend.

Wikipedia wordt beheerd door een Amerikaanse stichting.
Weer zo'n onderwerp dus waar je geen verstand van hebt.

> Sommige mensen kúnnen niet geloven dat iemand uit bezieling en
> werkelijke betrokkenheid kandidaat wordt.

Jawel hoor.
Maar inzake een moreel defecte clown als Hein van Meeteren is het
uitgesloten.

Nu maar weer over D66.

Erik vdMb