Beveiliging AHA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Feb 25 16:32:36 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> De significante samenhang was de mateloze hypocrisie van Hein van
> Meeteren.

De samenhang tussen jouw controverse met de (tram)bestuurder en D66
is....de mateloze hypocrisie van hein van Meeteren.....sterke
argumentering, mijn goede vriend. Waar háál je het vandaan.

> Behalve ééntje, eemn insignificante:. Erik van den Muijzenberg  zelve.
> Waar hij ook komt moet hij deze IT-Stichtings-verwonding,  die hij
> ooit opliep,
>
> Verwonding? Hoe kom je daar toch bij malle man?
> Hahahahahahaha.

Jazeker, verwonding, want voordat u voor de zoveelste keer niet bent
gekozen, ditmaal als arbiragecommissielid, bent u ook bij deze stichting
op ietwat pijnlijke wijze niet-gekozen. Weet u dat nog? U wilde graag in
het bestuur, maar niemand wilde u erin hebben. Dat moet pijn hebben
gedaan. En als balsem op de wonde pakken we dan een zittend
(tram)bestuurder en sarren hem vervolgens tien jaar lang op elk
internetforum waarop we hem kunnen pakken. Beetje ziekjes, als ik zo
vrij mag zijn.

> (Projectie van je, vrees ik.)

U kunt de pychologie beter overlaten aan deskundigen.

> Laten we feiten laten spreken: onlangs stelde deze Erik van den
> Muijzenberg zich kandidaat voor de functie van lid van de arbitrage
> commissie van een aan wikipedia gelieerde club. Van de 15  kandidaten
> eindigde hij op de beschamende één na laatste plaats.
>
> Zoals te verwachten viel, want helaas wordt ook Wikipedia 'bestuurd'
> door malloten van het type Heino.

De hele wereld wordt bestuurd doot malloten type Heino. De wereld is één
grote mallotige heinerige samenwzwering tegen Erik van den Muijzenberg,
die als een onversaagde Held vecht tegen het Onrecht dat hem door al die
malloten dagelijks wordt aangedaan. U hebt ze echt op een rijtje, beste
man.

> Van de 80 op hem uitgebrachte stemmen waren er maar liefst 54
> gebruikers tegenstemmer,
>
> Klopt; mijn percentage was geloof ik 32%.
> Dat viel nog mee. Zelf had ik op hoogstens 28% gerekend.

Zo valt alles nog mee, hè,

> met als  reden dat EvdM niet in staat is feiten en meningen te
> scheiden, zich in conflicten laat meeslepen, geen afstand kan houden.
>
> Dat staat er niet bij. Op mijn vraag naar de reden geven de meeste
> tegenstemmers aan dat ze me te controversieel vinden en dat verbaast
> mij dan weer niet na de campagne die tegen lij is gevoerd.

Al die mallotige heino-types die als "bestuurder" tegen u samenspannen
hebben een gerichte campagne campagne tegen u opgezet, tegen u, de
onversaagde blanke pit, de onschuld die vermoord wordt. Wat hebt u toch
een zwaar leven.

> Overigens geldt 'niet in staat zijn feiten en meningen te scheiden'
> wel voor een deel van de andere kandidaten, ook voor kandidaten die
> zijn gekozen.
> Niet in staat zijn feiten en meningen te scheiden is op Wikipedia
> nimmer een beletsel geweest voo wat voor functie dan ook.

Wikipedia is een zelfsturend organisme waar nauwelijks bestuurders
bestaan, beste vriend. Wikipedia is een *gemeenschap*  van gelijken.
Elke gebruiker kan wikipedia maken en breken. Elke gebruiker kan tot
elke functie (zoals moderator, med-arbcie-lid etc) gekozen worden. Of
niet. Dat hebt u inmiddels aan den lijve mogen ervaren.

> Meneer van Meeteren was dermate gekwetst door de gedachte dat de
> eerste de beste bijstandstrekker zijn stichtinkje misschien wel
> stukken beter zou blijken te kunnen besturen dan hijzelf, dat hij de
> boel maar gewoon ophief - dat is het enige verband.

Ja, dát was reden! Ik heb in mijn dooie eentje die stichting opgeheven
omdat ik bang was dat de eerste de beste uitkeringstrekker "mijn"
stichtinkje beter zou kunnen besturen! Verdomd! Zeg, Muijz, met zulke
lulkoek en zulke wanen wordt het nooit wat met élke kandidaatstelling
waaraan u meedoet.

> Mijn kandidatuur had niets en dan ook niets met D66 te maken, beste
> Erik.
>
> Je was kandidaat-lijsttrekker van D66.

Inderdaad, dit is het eerste feitelijke dat u te berde brengt. En in het
afgelopen voorjaar werd ik met 251 stemmen derde in die lijsttrekkers
verkiezing.

> En die kandidatuur had inderdaad niets met D66 te maken, maar alles
> met je per fietspomp tot zeppelingrootte opgeblazen egootje.

Sommige mensen kúnnen niet geloven dat iemand uit bezieling en
werkelijke betrokkenheid kandidaat wordt. In casu had ik een uitekend
plan om het arme, in de afgrond glijdende D66, weer op de been te
helpen. Helaas hebben de leden anders gekozen, helaas voor hen, niet
voor mij. Want in D66 vindt men het leuk om zich te verdelen in kampen,
elkaar tot op het bot toe te bevechten, daarna na te trappen, achteraf
ruzies te maken en met modder te spuiten. VN gelezen de laatste weken?
Leve Loes en leve Alex.

Hé, ineens bedenk ik me: u maakt grote kans lijsttrekker te worden, met
uw staat van dienst! Doen!