COC maakt lijst 'weigerambtenaren'

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Mon Feb 19 22:49:08 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo is dat Fritz, zou moeten gelden voor zowel de voor- als nadelen.
Hoorde net weer dat de SVB er erg trots op is dat er meer fraudezaken
zijn opgelost doordat ze actiever oudjes monitoren op verzwegen
samenwonen, nu zelfs ook in het buitenland.

Heeft niks met homohuwelijken te maken, maar dat zijn er er wel
allemaal symptomen van. Gewoon opheffen al die bemoeizuchtregelingen;
behandel iedereen gelijk en voer de inkomenspolitiek om gezinnen te
ondersteunen via de kinderen. En ook dat generiek en
inkomensonafhankelijk. Het is toch verschrikkelijk dat D66 het hier
ook nog eens vreselijk laat afweten. Zijn we dan echt niet meer dan
een belangenclubje voor de kinderloze alleenstaande en tweeverdieners?

Groeten,
Mark Giebels