een ietsist, en geen athe ïst

Mon Feb 19 17:57:40 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Spannende leeskost noemen jullie, Raimond en Henk,

Effe onthouden die boeken :)

Ja Raimond geniet van heldere gedachten,
of is dat mijn waarneming omdat ik ook zo denk :)

Wat ik vooral waardeer is de bescheidenheid en acceptatie
hoe moeilijk soms ook,
dat we niet ecth buiten onszelf kunnen treden
en geen absulote zekerheid kunnen verkrijgen over eigenlijk heel veel.

Fritz van Rikxoort