COC maakt lijst 'weigerambtenaren'

Hein v Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Feb 19 16:14:33 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heel simpel: na pasen en na uruzgan had je met opgeheven gelaat het kabinet kunnen verlaren. Maar men koos, kibbelend  over straat rollend, voor de macht (welke onmacht bleek). En ja Henk, de huidige democracy is een rauw, onplezierig machtsspel. Maar daar weet d66 goed over mee te praten, nietwaar?