Homo-nieuws: D66 wil 'homo-hoorzitting' Tweede Kamer

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Sun Feb 18 19:40:41 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort schreef:
>  De Pufda is dan ook nooit mijn partij geweest,
>
>  Mijn ouders, acteif in die partij en vakbonden, informeerden ons al
>  jong, en waarschuwden, tegen kwaliujke praktijken in die kringen,
>  waar willekeurig mensen intern en extern geofferd werden, ter
>  meerdere eer en glorie en bescherming van puur persoonlijke posities
>  en belangen van partij- en bondsbonzen.

Hij weigerde toe te treden tot het bondsbonzendom.

>  De Pufda had ook kunnen kiezen het publieke debat aan te gaan, of ze
>  aan de chantage namens een klein groepje christelijke dwingelanden
>  zou moeten toegeven om te mogen meeregeren.

Dat zou al een stuk eerlijker geweest zijn en in s´lands belang.
Overigens vind ik het (nog steeds) niet kunnen dat discrimineren uberhaupt
in de kabinetsplannen staat.

>  Als alle niet rabiate christelijken dat weigeren,

Die zijn en blijven tot nog toe ook zo opvallend stil. Zien die niet welke
historische vergissing hier plaats vindt?

>  toegegeven aan de christelijke dwingelandij.

Daarom .... ook. Ze zijn even verantwoordelijk.....

>  De SP uit overigens idem kritiek op de pufda. SP had steun verwacht
>  bij het verzoek aan CDA de verkiezingsuitslag te respecteren en in
>  beleid op te schuiven naar links. Dankzij de Pufda schuift het beleid
>  op naar rabiaat rechts/christelijk/conservatief.

Yep !! Alsof er geen alternatief was . . .  maar ja, als men
zo bestuurs-/pluche geil is .... Ze hoeven in elk geval niet meer niet meer
 zo neerbuigend te doen over het pluche-geil van D66 destijds.  Je zou
zeggen, een gewaarschuwd  man .. maar Bos (en z´n Pfda) trapt er midden in.

Henk Elegeert