COC maakt lijst 'weigerambtenaren'

Hein v Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Feb 18 16:46:39 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je hebt een archaisch en naief beeld van de arbeidsverhoudingen bij overheid & bedrijfsleven, Frits. Denk je nu echt dat je alles moet uitvoeren dat opgedragen wotdt? Zelfs in de DDR lukkte dat niet (ambtenaren die weigerden te martelen of op medeburgers te schieten etc.). Ik vraag me werkelijk af wat de definitie van vrijheid & democracy is, in jouw wereldbeeld.