Homo-nieuws: D66 wil 'homo-hoorzitting' Tweede Kamer

Fri Feb 16 23:35:03 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Herman van den Akker <h.v.d.akker at CHELLO.NL>,
>Ik heb je eigenlijk nog niet zien reageren op de vraag of een (B)ABS mag
>weigeren

 Kennelijk is me iets ontgaan ? BABS is bezwaarde ambtenaar burgerlijke
 stand ? Of zie ik iets voor de hand liggends over het hoofd ?

 Je produceert een staatje voorbeelden dat niet terzake doet. Het gaat er
 toch om of men iemand als D66, als COC, als mens of als wie dan ook een
 ander nek mag breken (want daar komt het wel zo'n beetje op neer) omdat
 die ander als 'BABS' niet iets wil doen dat indruist tegen de gang 's
 zondags (twee maal, nog wel) ter kerke ? Zelf kom ik zo goed als nooit
 in kerken maar het lijkt mij sterk dat jouw voorbeelden daar ooit aan de
 orde komen.

 Voor jou en mij mag dat homo-huwelijk dan geen punt zijn - maar dat *is*
 het punt dan ook niet. Het punt is dat dit speelt voor die BABS - zoals
 hetzelfde eerder speelde voor trouwlustige homo's in het pre-homohuwelijk
 tijdperk.
 Er wordt domweg uitermate vals teruggemept nu dat homo-huwelijk er *wel*
 is - in feite wil het COC mensen datgene aandoen waar het zelf zo tegen
 was. Daar gaat het om. Dat is wat er fout is.

 Dat D66 het eigen voortbestaan aan dit soort hypocresie ophangt, is meer
 dan vreselijk en volstrekt onbegrijpelijk. We zijn sinds vandaag, met de
 verkiezingen voor de deur, de *kleinste partij* - we keren niet eens meer
 in de Eerste Kamer terug, en hoeveel D66-loze provincies zullen er komen ?
 9 van de 12, 10 van de 12 ?. Maar dat heeft natuurlijk heeeeeelemaaaaal
 niets met de homo-gekte van D66 te maken... stel je voor...

 Mijn persoonlijke ingang is dat ik mijn partijgenoten dingen doen die ik
 associeer met duistere regimes. In feite maken ze van dat hele homo-huwe-
 lijk dezer dagen iets volkomen beestachtigs. Iets van de duivel.

 Je zal maar homo zijn, geen liberaal maar Christen zijn, en een geweten
 hebben. Nou, zo iemand heeft het deze dagen *heel erg moeilijk*. Zoals er
 Joden zijn die voor de rechten van Palestijnen protesteren, zouden er
 homo's behoren te zijn die tegen dit COC tekeer gaan. Want hier worden de
 meest elementaire zaken met voeten getreden.