COC maakt lijst 'weigerambtenaren'

Thu Feb 15 17:57:59 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Herman van den Akker <hermanvandenakker at HOTMAIL.COM>,
>Dat kun je toch moeilijk staande houden, als je je berichtenhistorie op
>homo-gehalte checkt....

 Ik heb het geen seconde over homo's gehad (die trouwen zich wat bij
 betreft het leplazerus), ik heb het over de *liberale onverdraagzaamheid*.
 Die liberale onverdraagzaamheid manifesteert zich optimaal als het weer
 eens (gaat het eigenlijk ooit nog ergens *anders* om ?) over homo's gaat.
 D66 gaat *volkomen kapot* aan die homomanie. De partij maakt zich keer
 op keer volkomen belachelijk.

 Je zal maar homo zijn en geen liberaal... dan zijn dit moeilijke tijden.
 Dan wordt je door de liberalen in de media afgeschilderd als een kwaad-
 aardig op wraak belust wezen dat terug wil slaan voor voorbije jaren van
 discriminatie.